Organizasyon yapısı

ORGANİZASYON YAPISI

Hastanemiz organizasyon yapısı organizasyon şemasında belirtilmiş olup en üst basamağında Başhekim vardır.

Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü, İdari Mali Hizmetler Müdürü, Başhekim yardımcıları ve kalite yönetim direktörü birbirlerine yatay olarak, Başhekime ise dikey olarak bağlıdırlar.

BAŞHEKİME DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR

 

BAŞHEKİM

OP.DR.NİHAT ATEŞ

 

BAŞHEKİM YARDIMCISI

DT. AYDIN YÖRÜK

 

İDARİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ

ABDULLAH ERGÜL

 

SAĞLIK VE BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ

FADİME UÇAR

 

İDARİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ YARDIMCISI

EMEL CEZAR

KALİTE BİRİM DİREKTÖRÜ

Özlem ŞEREF

 

BAŞHEKİM YARDIMCISINA DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR

 

HASTA İLETİŞİM BİRİMİ

RESUL ARITÜRK

 

HEKİMLER

ANESTEZİ: Uzm. Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN

Uzm. Dr. Çisem ÖZER

AĞIZ VE DİŞ POLİKLİNİĞİ:Dt.Cuma ÇOBAN

Dt. Aydın YÖRÜK

Dt. Hatice Büşra KÖKÇAM

Dt. Gizem BOZER

Dt.Ruhi KIRAK

Dt. Kaan OĞAN

Dt. Ahmet AKCAN

BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ :Op.Dr.Hakan MERT

ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI :Uzm.Dr.Gürkan DALGIÇ

ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLAR :Uzm:Dr.ESRA SESLİ

FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON 1:Uzm.Dr.Muhaddis MERT

FİZİKSEL TIP VE RAHABİLİTASYON 2: Uzm Dr. Öykü TOMAY AKSOY

GENEL CERRAHİ 1 :Op.Dr.Bülent ÖZCAN

GENEL CERRAHİ 2: Op. Dr. Barış ÖZKARA

DAHİLİYE 1 :Uzm.Dr.Özer YAZICI

DAHİLİYE 2: Uzm. Dr. Aytekin KOÇTİĞİT

DAHİLİYE 3: Uzm. Dr. Hatice ÇAKIR

GÖĞÜS HASTALIKLARI :Uzm.Dr.Can TEMİZ

GÖZ HASTALIKLARI : Op.Dr. Bahadır TÖRE

ENFEKSİYON HASTALIKLARI :Uzm. Dr. Mehmet Umut ÇAYIRÖZ

KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM 1: Op.Dr. Gülsüm Ekin SARI

KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM 2: Op.Dr. Berna GENCEL

KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM 3: Op.Dr.Ezgi ERDOĞAN GÜNGÜL

KARDİYOLOJİ :Uzm.Dr. Emel KAYA

KARDİYOLOJİ : Uzm.Dr. Seda YILMAZ

KULAK BURUN BOĞAZ :Op.Dr.Aziz DOĞRU

NÖROLOJİ :

CİLDİYE UZMANI :

ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ 1:Op.Dr.Burak KORKMAZ

ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ 2:Op.Doç.Dr.:İsmail Murat PEPE

ÜROLOJİ 1 :Op.Dr.Mehmet KISAARSLAN

ÜROLOJİ 2:Op. Dr. Nihat ATEŞ

ÜROLOJİ .3 ÖZGÜR ARI

BİYOKİMYA ve KLİNİK BİYOKİMYA: Uzm. Dr. Oğuz ELMAS

PATOLOJİ: Uzm. Dr.Gülnur BİLGİN

PSİKİYATRİ: Uzm. Dr. Ertuğ BERBEROĞLU

 

RADYOLOJİ

Sorumlu Uzman Hekim Radyoloji Uzmanı:

Sorumlu Teknisyen Röntgen Teknikeri: Yakup SİYAH

Sorumlu Teknisyen Röntgen Teknikeri yasal yokluğunda vekaleten: Hüseyin YÖRÜK

 

ECZANE

Sorumlu Eczacı : Ecz. Ahmet BEŞENK

Sorumlu Eczacı yasal yokluğunda vekaleten: Ecz. Şeyda TAŞAL

Eczane Sorumlu Hemşiresi: Havali TETİK

 

PSİKOLOG

Uğur SÖNMEZ

Esra NİZAM

 

DİYETİSYEN

İsmail BALIKÇI

Serenay ÇAKIR

 

FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON HİZMETLERİ

Fizik Tedavi Uzmanı :Uzm.Dr.Muhaddis MERT

Fizik Tedavi Uzmanı: Öykü Tomay AKSOY

Fizik tedavi Ünitesi sorumlu Fizyoterapist: Gürkan ATEŞ

Fizik tedavi Ünitesi yasal yokluğunda vekaleten: Süleyman USLU

 

SAĞLIK KURULU

Didem KILIÇ

Gözde Nur SUBAŞI

 

LABORATUAR

BİYOKİMYA LABORATUAR HİZMETLERİ

Biyokimya Uzmanı: Uzm. Dr. Oğuz ELMAS

Sorumlu Teknisyen: Sami ÇELEBİ

 

MİKROBİYOLOJİ LABORATUAR HİZMETLERİ

Mikrobiyoloji Uzmanı :

Laborant :

PATOLOJİ LABORATUAR HİZMETLERİ

Patoloji Uzmanı: Uzm. Dr. Gülnur BİLGİN

Laborant: Niyazi ASLANTAŞ

 

KAN-ÖRNEK ALMA HİZMETLERİ:

Kan-Örnek Alma Sorumlu Hemşire : Atıl KIZILÖZ

Kan-Örnek Alma Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekaleten: Nurcan GÜLER

 

TRANSFÜZYON HİZMETLERİ

Kan Bankası Sorumlu Hekimi :Uzm. Dr. Özer YAZICI

Kan Bankası Sorumlu Laboratuvar Tekniker :Gülcihan KAYA

 

Ortopedi Servisi Sorumlusu :Çiğdem ÜNSAL

Cerrahi Sorumlu Servis Sorumlu Hemşiresi :Esra ARIKAN

Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi : Saadet Deniz

Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi : Ş.Hazin YEKE

Çocuk Servisi Sorumlu Hemşiresi : Ümmü Gülsüm DEMİR

Palyatif Servisi Sorumlu Hemşiresi :Cemile ŞENER

Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hemşire :Neşe ALTINOK ÇOLAK

Anestezi Sorumlu Teknisyen: Sevgi ANILANMERT

 

TİG

Sorumlusu : Özlem Talay AKBULUT

 

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HİZMETLERİ:

Sorumlu Diş Tabibi :Cuma ÇOBAN

Sorumlu Diş Tabibi: yasal olarak yokluğunda vekaleten :Dt.Aydın YÖRÜK

Sorumlu Hemşire : Zülfiye CANER

Sorumlu Hemşire yasal olarak yokluğunda vekaleten : Rahime YASA

 

ACİL SERVİS HİZMETLERİ

Acil Servis Hizmetleri Sorumlu Pratisyen Hekim:Dr. Mehmet ÖZER

Acil Servis Pratisyen Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten:

Acil Servis Sorumlu Hemşire : Zeynel AKAN

Acil Servis Sorumlu Hemşirenin yasal yokluğunda vekaleten: Merve GÜMÜŞAY

 

ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ

Tabip:Dr. Mehmet ÖZER

Sivil Savunma Amiri: Emine CEYLAN

İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL

İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı: Emel CEZAR

Acil Servis Sorumlu Hemşiresi: Zeynel AKAN

Teknisyen: Recep GÜNDÜZ

 

 

BİMER-CİMER

Dt. Aydın YÖRÜK

 

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLĞİ

Uzman: Mustafa ASLANTAŞ

İş sağlığı Hemşiresi: Yeliz DOĞAROĞLU

YATAN HASTA HİZMETLERİ-KLİNİKLER

Yataklı Tedavi (Klinikler) Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR

Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi: Çiğdem ÜNSAL

Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Neşika KÖKTAŞ

Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi : Esra ARIKAN

Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Mukadder KÜÇÜKTÜLÜ

Yataklı Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi: Saadet DENİZ

Yataklı Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: İlknur EKER

Yataklı Tedavi (Klinikler) Çocuk Servis Sorumlu Hemşiresi : Ümmügülsüm DEMİR

Yataklı Tedavi (Klinikler) Çocuk Servisi Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Hatice BEYDAĞ

Yataklı Tedavi (Klinikler) Palyatif Servis Sorumlu Hemşiresi: Cemile ŞENER

Yataklı Tedavi (Klinikler) Palyatif Servisi Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten:Sabriye NAVRUZ

Yataklı Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi: Ş.Hazin YEKE

Yataklı Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Rukiye SİMAV

 

TAŞINIR MALZEME VE CİHAZ YÖNETİMİ

Stok Yönetimi Koordinasyon Hastane Yönetici: Op.Dr. Nihat ATEŞ

Stok Yönetimi Koordinasyon Başhekim yardımcısı: Dt. Aydın YÖRÜK

Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL

Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdür Yardımcısı: Emel CEZAR

Stok Yönetimi Koordinasyon Sağlık bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi:Eczacı Ahmet BEŞENK

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL

Stok Yönetimi Koordiasyon “Laboratuvar Depo“ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Mustafa ASLANTAŞ

Stok Yönetimi Koordinasyon “Biyomedikal Depo” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi:Mustafa ÜNSAL

Stok Yönetimi Koordinasyon Ayniyat Depo Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi :Davut TURHAN

 

 

SAĞLIK BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ İLE DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR

YATAN HASTA HİZMETLERİ-KLİNİKLER

Yataklı Tedavi (Klinikler) Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR

Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi: Çiğdem ÜNSAL

Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Neşika KÖKTAŞ

Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi : Esra ARIKAN

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Mukadder KÜÇÜKTÜLÜ

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi: Saadet DENİZ

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi  yasal yokluğunda vekaleten: İlknur EKER

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Çocuk Servis Sorumlu Hemşiresi : Ümmügülsüm DEMİR

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Çocuk Servisi Sorumlu Hemşiresi  yasal yokluğunda vekaleten: Hatice BEYDAĞ

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Palyatif Servis Sorumlu Hemşiresi: Cemile ŞENER

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Palyatif Servisi Sorumlu Hemşiresi  yasal yokluğunda vekaleten:Sabriye NAVRUZ

 Yataklı  Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi: Ş.Hazin YEKE

Yataklı  Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi   yasal yokluğunda vekaleten: Rukiye SİMAV

 

AMELİYATHANE HİZMETLERİ:

Ameliyathane Sorumlu Hekim  Anestezi Ve Reanimasyon Uzmanı: Uzm.Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN

Ameliyathane Sorumlu Hekim  yasal yokluğunda vekaleten: Uzm. Dr. Çisem SÖZER

 Ameliyathane Sorumlu Anestezi Teknisyeni: Sevgi ANILANMERT

Ameliyathane Sorumlu Anestezi Teknisyeni yasal yokluğunda vekaleten:Erdem ÖZEREN

Ameliyathane Sorumlu Hemşiresi: Beste ERGÜL

Ameliyathane Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Özgür KIR

 

STERİLİZASYON HİZMETLERİ:

Sterilizasyon Sorumlu  Hemşiresi: Merve Sinem SÜRBEHAN

Sterilizasyon Sorumlu  Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Nurgül SONGUR

Hizmetli:Ahmet DEMİR       

YOĞUN BAKIM HİZMETLERİ:

Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hekimi : Uzm.Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN

Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekâleten:Uzm. Dr. Çisem SÖZER

 Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hemşire: Neşe ALTINOK ÇOLAK

 Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekâleten: Tuncay NAVRUZ

 

DOĞUM HİZMETLERİ:

Kadın doğum hastalıkları uzmanı :Op.Dr.Gülsüm EKİN SARI

Kadın Doğum Servisi Sorumlu Ebe :Ş.Hazin YEKE

Sorumlu ebe yasal olarak yokluğunda vekaleten :Rukiye SİMAV

                                                                                  

EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ :

Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hekim : Uzm.Dr. Can TEMİZ

Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten:Op.Dr. Mehmet KISAARSLAN

Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hemşire :Murat TEMEL

Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekaleten:Samet ÇOLAK

 

EĞİTİM BİRİMİ

Leyla CİVİL ASLAN

ODYOMETRİ                                                                                  

Mehtap ARIKAN

Utku SOYLU

TİG

Sorumlusu : Özlem Talay AKBULUT

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HİZMETLERİ:

Sorumlu Diş Tabibi: Dt. Cuma ÇOBAN

Sorumlu Diş Tabibi   yasal olarak yokluğunda vekaleten :Dt.Aydın YÖRÜK

 Sorumlu Hemşire :Zülfiye CANER

Sorumlu Hemşire yasal olarak yokluğunda vekaleten  : Rahime YASA

 

POLİKLİNİK HİZMETLERİ

Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür : Fadime UÇAR

Poliklinik Sorumlu Hemşiresi: Duygu AÇIKYÜREK

Poliklinik Sorumlu Hemşiresi    yasal yokluğunda vekaleten :  Gülsüm ERŞİL

Poliklinik Sorumlu Veri Girişi Personeli :Hatice TUĞ

Poliklinik Sorumlu Veri Girişi Personeli  yasal yokluğunda vekaleten :İbrahim ÇİVİOĞLU 

SFT : Gülay KÖKSAL

EKG:Gülsüm ERŞİL Pınar UYSAL

EEG  :Yeliz DOĞAROĞLU

EFORLU EKG: Duygu AÇIKYÜREK

TANSİYON : Gülsüm ERŞİL Pınar UYSAL

SİGARA BIRAKMA POLİKLİNİĞİ : Uzm.Dr.Can TEMİZ

DİABET HEMŞİRESİ-ORGAN VE DOKU BAĞIŞ BİRİMİ :Gülseren DİZDAR

ENFEKSİYON KONTROL HEMŞİRESİ:Elif TAŞ

 

DİYALİZ HİZMETLERİ:

Diyaliz Sorumlu Hekimi: Dr.Uğur Altan GENCER

Diyaliz Sorumlu Hemşiresi: Hanife Tülin DEVECİ

Diyaliz Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda : Fatmanur AYDIN

 

PALYATİF YATAKLI SERVİS

 Palyatif Servisi Sorumlu Hekim  : Uzm.Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN

Palyatif Servisi Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten:  Uzm. Dr. Çisem SÖZER

Palyatif Servisi Sorumlu Ebesi: Cemile ŞENER

Palyatif Servisi Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekaleten: Sabriye NAVRUZ

 

İDARİ VE MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ İLE DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR

 

İSTATİSTİK

 Hanifi ÖZDEN

SATIN ALMA

Satın Alma Şefi : Emine KILIÇER

BİLGİ İŞLEM BİRİMİ

İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı : Emel CEZAR

Veri Girişi Bilgi İşlem Personeli: Bekir ÖZDERE

Veri Girişi Bilgi İşlem Personeli:Serkan ÇİÇEK

 

FATURALANDIRMA

Faturalandırma Sorumlusu: Abdullah ERGÜL

Faturalandırma Sorumlusu  Yasal Yokluğunda vekaleti:  Özlem Talay AKBULUT

ÖZLÜK VE YAZI İŞLERİ/EVRAK:

Yazı işleri sorumlusu: Abdullah TOPRAK

Yazı işleri sorumlusu yasal yokluğunda vekaleten : Hatice ELMALILIOĞLU

 

MUTFAK HİZMETLERİ.

Sorumlu Diyetisyen:İsmail BALIKÇI

Yasal yokluğunda vekalet eden diyetisyen : Serenay ÇAKIR

Aşçı :Semiha ACAR / Rahmi UMUR

 

ÇAMAŞIRHANE HİZMETLERİ

Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü :Fadime UÇAR

Temizlik Görevlisi:Kamile ÜRKÜTLÜ

 

MORG HİZMETLERİ

İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL

Temizlik Görevlisi: Oğuz BATMAZ

 

TEKNİK HİZMETLER:                                       

İdari Mali Hizmetler Müdürü: Abdullah ERGÜL

Teknisyen: Recep GÜNDÜZ

Yasal yokluğunda vekalet eden teknisyen: Osman ÖZDEMİR

TIBBİ KAYIT  VE ARŞİV HİZMETLERİ

İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı  : Emel CEZAR

Hizmetli: İbrahim KOCAÇINAR

 

GÜVENLİK HİZMETLERİ

İdari Mali Hizmetler Müdürü :Abdullah ERGÜL

Güvenlik Hizmetleri Sorumlusu  :Hakan KOYUNLU

 

ATIK HİZMETLERİ

Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı : Mehmet Umut ÇAYIRÖZ

Laboratuar teknikeri: Mustafa ASLANTAŞ

 

ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ

Tabip:Dr. Mehmet ÖZER

Sivil Savunma Amiri: Emine CEYLAN

İdari Ve Mali İşler Müdürü : Abdullah ERGÜL

İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı : Emel CEZAR

 Acil  Servis Sorumlu Hemşiresi: Zeynel AKAN

Teknisyen: Recep GÜNDÜZ

 

ÇAMAŞIRHANE HİZMETLERİ

Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü : Fadime UÇAR

Temizlik Görevlisi: Kamile ÜRKÜTLÜ

 

MORG HİZMETLERİ

İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL

Temizlik Görevlisi: Oğuz BATMAZ

 

MUTEMETLİK BİRİMİ:

İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL

Mutemet  : Ebru GÜMÜŞ

Mutemetlik  Sorumlusu  Yasal Yokluğunda vekaleti: Filiz GIRCIK

 

TAŞINMAZ MAL YÖNETİMİ:

Taşınmaz mal yönetim sorumlusu idari mali hizmetler müdürü  : Abdullah ERGÜL

Taşınmaz mal yönetim sorumlusu :Can TAŞ KOLAK

 

TAŞINIR MALZEME VE CİHAZ YÖNETİMİ:

Stok Yönetimi Koordinasyon Hastane Yönetici: Op.Dr. Nihat ATEŞ

Stok Yönetimi Koordinasyon Başhekim yardımcısı: Dt. Aydın YÖRÜK

Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdürü : Abdullah ERGÜL

Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdür Yardımcısı: Emel CEZAR

Stok Yönetimi Koordinasyon Sağlık bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten:  Şeyda TAŞAL

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK

Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL

Stok Yönetimi Koordinasyon “Laboratuvar Depo“ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Mustafa ASLANTAŞ

Stok Yönetimi Koordinasyon “Biyomedikal Depo” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi:Mustafa ÜNSAL

Stok Yönetimi Koordinasyon Ayniyat Depo Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi :Davut TURHAN

 

SATIN ALMA:

Satın Alma Şefi : Emine KILIÇER

 

 

                KALİTE BİRİMİ DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR

BAŞHEKİM

OP.DR.NİHAT ATEŞ

BAŞHEKİM YARDIMCISI

DT. AYDIN YÖRÜK

KALİTE YÖNETİM DİREKTÖRÜ 

Özlem ŞEREF

KALİTE YÖNETİM BİRİM ÇALIŞANI

Sevil TEMEL-Esra ERDOĞAN DAİ

ÇALIŞAN HAKLARI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ

Uğur SÖNMEZ

 HASTA HAKLARI BİRİMİ

Resul ARITÜRK

EĞİTİM BİRİMİ

Leyla CİVİL ASLAN

ENFEKSİYON KONTROLKOMİTESİ

Elif TAŞ

GÖSTERGE SORUMLUSU

Özlem ŞEREF

KOMİTELER

ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ KOMİTESİ

EĞİTİM KOMİTESİ

TESİS GÜVENLİĞİ KOMİTESİ

ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ

HASTA GÜVENLİĞİ KOMİTESİ

EKİPLER

Dilek-Öneri-Şikayet (hasta-Çalışan) Görüş ve Değerlendirme Ekibi

Mavi Kod Ekibi

Pembe Kod Ekibi

Beyaz Kod Ekibi

Turuncu Kod Ekibi

İlaç Yönetim Ekibi

Akılcı İlaç Kullanım Ekibi

Acil Durum ve Afet Ekibi

Radyasyon Güvenliği Sorumlu Ekibi

Bilgi Güvenliği Ekibi

Nütrisyon Ekibi

Klinik Kalite İyileştirme Ekibi

Gösteri Yönetim Ekibi

SORUMLULUK VE İLİŞKİLER

Organizasyon yapımız; kurumumuzun misyon, vizyon, amaç ve hedefleri doğrultusunda, kurumsal ve klinik yönetişim ile ilgili sorumlulukları içerecek şekilde tanımlanmış olup  ve kurum faaliyetlerimizi kapsamaktadır.

1.Başhekim’e  bağlı olanlar;

- Başhekim

- Başhekim yardımcıları                                                                                    

- Sağlık bakım hizmetleri müdürü

- İdari ve mali hizmetler müdürü

-.Müdür Yardımcıları

-Başhekim

Başhekim, kendisine verilen görevin gereği gibi yapılmasından müdürlüğe karşı sorumludur.

-Hasta ve çalışan hakları, güvenliği, memnuniyeti ile sosyal ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerin geliştirilmesinden ve sağlık tesislerinin yönetiminden sorumludur.

-Bakanlık, tarafından belirlenen kalite ve hizmet standartlarına uygun olarak, sağlık hizmetini etkin ve verimli sunmak, bu konuda gerekli çalışmaları yürütmek, standartlara uygunluğu ölçmek, değerlendirmek ve gerekli eğitimleri planlayarak uygulamak.

- Mevzuat düzenlemelerini takip ederek uygulamaya koymak, sağlık tesisinde çalışanlara karşı şiddet konusunda gerekli tedbirleri almak, bu konudaki Bakanlığın beyaz kod gibi uygulamaların takibini yapmak, gerektiğinde hukuki korunma yollarının kullanılabilmesi amacıyla tedbirler almak.

-Tıbbi hizmetlerin sunumu için gerekli olan kaynaklarının zamanında ve ihtiyaçlara uygun olarak karşılanması amacıyla gerekli tedbirleri almak, ihtiyaç planlamalarını yaparak, temini için gerekli çalışmaları yürütmek.

- Bakanlık tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda performans değerlendirmesini yaparak, bu değerlendirmeye esas bilgilerin zamanında, eksiksiz ve doğru olarak müdürlüğe verilmesini sağlamak.

-Sağlık tesislerindeki cihazların etkin kullanımını sağlamak, yenileme, tamir, bakım ve kalibrasyonlarının yapılmasını sağlamak, atıl kapasite oluşmasını engellemek.

- Tıbbi hizmet ve tıbbi cihaz alımları ile ilgili ihtiyaç programlarının sağlık tesisi düzeyinde tespit ve planlanmasını yaparak teknik şartnamelerin hazırlanması ve benzeri işlemler için gerekli süreçleri yürütmek.

- Hazırlanan acil afet planlarının organizasyonunu ve ilgili birimlerle koordinasyonunu sağlamak.

-Sağlık tesisinde staj yapan öğrencilerin stajlarını yapmaları için gerekli tedbirleri almak ve uygulamasını takip ederek denetlemek.

-Bütçe ve yatırım tekliflerini hazırlayarak müdürlüğe sunmak.

-Teşhis, tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinin aksatılmadan yürütülmesini sağlamak.

-Tedavinin etkinliği ve hizmetlerin verimliliğine yönelik izleme, değerlendirme yaparak faaliyet raporu düzenlemek.

-Tıbbi hizmetlere yönelik kurul, konsey, komite ve komisyonların çalışma düzen ve usullerini belirlemek.

-Tıbbi hizmetlerin, sağlık tesisinin hizmet rolüne uygun olarak sunulması için hedef ve stratejileri belirlemek, kısa, orta ve uzun dönem planlamalarını yaparak müdürlüğün onayına sunmak.

-Tıbbi hizmet sunumu kapsamındaki uygulamaları izlemek, sonuçlarını değerlendirmek, gerektiğinde müdahale etmek ve sağlık hizmet sunumu için gerekli olan malzeme ve cihazların planlama ve ihtiyaç tespitini yaparak müdürlüğe bildirmek.

- Sağlık tesisinde verilen tıbbi hizmetlerle ilgili verilerin, aylık performans ve faaliyet raporlarının usulüne uygun olarak zamanında, doğru ve noksansız olarak müdürlüğe aktarılmasını sağlamak.

- Acil servis, yoğun bakım, gibi özellikli planlama gerektiren tıbbi hizmet birimlerinin sağlık tesisi için belirlenmiş planlamalara uygun olarak hizmet rolünün gerektirdiği seviye ve kapasitede hizmet vermesini sağlamak.

-Evde sağlık,palyatif bakım, rehabilitasyon hizmetleri gibi toplum temelli tıbbi hizmetlerin etkin bir şekilde sunumunu sağlamak.

-Hastanelerdeki enfeksiyon kontrol komitesini kurmak, raporlarını inceleyerek, hastane enfeksiyonunun engellenmesi ile ilgili gerekli tedbirleri alınmasını sağlamak.

Sağlık tesisinde verilen tıbbi hizmetlerin hasta ve çalışan hakları ile güvenliği, tıbbi etik ilke ve      esaslarına göre yürütülmesi için gerekli tedbirleri almak.

   -Görev alanındaki personelin;

1. Hizmet içi eğitimlerini planlamak ve uygulamak.

2. Nöbet, çalışma programı ve personel uyumunu düzenlemek için gerekli tedbirleri almak.

3. Hizmetin aksatılmadan sürdürülebilmesine yönelik birim içerisinde yetkilerini belirleyip, takip ve kontrolünü sağlamak.

4. Planlanması, yer değişikliği, görevlendirme gibi işlemleri yürütmek.

    -Bakanlığın belirlediği sağlık bilişimi standartlarının uygulanmasını, merkezi bilişim sistemlerine veri gönderimlerini sağlamak.

   - İl Müdürü tarafından verilen diğer görevleri yapmak

- Başhekim Yardımcısı

Başhekimin görev alanıyla ilgili iş ve işlemler hususunda vereceği görevleri yerine getirmekle yükümlü ve başhekime karşı sorumludur. Görevlerin usulüne uygun, zamanında ve düzenli olarak yürütülmesinde başhekime yardımcı olur.

-Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü

-Sağlık bakım hizmetlerinin planlanması, etkin ve verimli hizmet sunulması, kendisine bağlı birimler ve ilgili diğer birimler ile işbirliği ve uyum içerisinde hizmetlerin yürütülmesi, denetlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamak.

-Hasta bakım hizmetlerinde çalışan personelin görev yerlerini Başhekim onayını alarak planlamak.

-Sağlık bakım hizmetlerinin aksamadan sürdürülebilmesi için her türlü ilaç, tıbbi sarf, malzeme ve cihazların yeterli miktarda ve ihtiyaç duyulduğunda kullanıma hazır olarak bulundurulmasını sağlamak. İlaç ve malzemelerin güvenli şekilde kullanımını, takibini, saklanmasını, korunmasını ve kayıtlarının düzenli bir şekilde tutulmasını sağlamak.

-Tıbbi işlemler ve bakım hizmetlerinde kullanılan araç, gereçlerin, kullanım öncesi ve sonrası sterilizasyon ve dezenfeksiyonu işlemlerinin yapılmasını ve denetlenmesini yapmak.

-Kurum politikaları doğrultusunda hasta bakım hizmetlerinde çalışan personelin performans ve verimliliğini değerlendirerek, verimliliği artırmaya yönelik tedbirleri almak.

-Kurum politikaları doğrultusunda ilgili personelin hizmet içi ve uyum eğitim programlarının takibi, değerlendirmesi, geliştirmesi ve denetlenmesi işlemlerini yürütmek.

-Sağlık tesisinin tıbbi hizmet alanlarının temizliği, yemek sunum hizmetleri, refakatçi ve ziyaretçi uygulamalarını idari mali hizmetler müdürü ile birlikte planlamak.

-Sağlık bakım hizmetleri ile ilgili alanlardaki mefruşatın ve demirbaşların kullanıma uygunluğu, temizlik kalitesi, niteliği, iç düzenleme ve uyumunun takibini yapmak

- Başhekim  tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

 

-İdari Mali İşler Müdürü

- İdari ve mali hizmetlerin planlanması, etkin ve verimli sunulması, kendisine bağlı birimler ve ilgili diğer birimler ile işbirliği ve uyum içerisinde hizmetlerin yürütülmesi, denetlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamaktır.

- Hizmetin aksatılmadan sürdürülebilmesi için personel ile her türlü malzeme ve cihazların yeterli miktarda ve ihtiyaç duyulduğunda kullanıma hazır olarak bulundurulmasını ve takibini sağlamak.

- Maiyetindeki personelin yetkilerini, uyumunu ve çalışma düzenini belirleyip, eğitimli ve sertifikalı personelin çalışma yerlerini aldıkları eğitimler doğrultusunda planlamak.

-Sağlık tesisindeki her türlü cihaz ve eşyaların düzenli olarak kontrol edilerek, bakım ve kalibrasyonlarının yapılıp, kayıtların tutulması, hazır ve çalışır durumda bulundurulması ile binaların tadilat, bakım ve onarımlarının zamanında yapılması için gerekli tedbirleri almak ve yapılan çalışmaları denetlemek.

- Gerekli her türlü ilaç, tıbbi cihaz, laboratuar  malzemelerinin yeterli miktarda ve ihtiyaç duyulduğunda kullanıma hazır olarak bulundurulmasını, eksik bulunan malzemelerin zamanında ve yeteri miktarda talep edilmesini sağlayarak, temini için gerekli hazırlıkları yürütmek.

- Deprem ve yangın gibi doğal afetlere karşı acil yardım ve güvenlik hizmetleri kapsamında sağlık tesisinde gerekli her türlü emniyet tedbirlerini alıp, deprem ve yangın tatbikatlarının yapılması çalışmalarını yürütmek.

-Arşiv hizmetlerini planlamak, uygulamak ve denetlemek.

- Sağlık tesisi bilgi sistemlerinin alt yapı, donanım ve yazılım hizmetlerinin işbirliği ve uyum içerisinde yürütülmesini ve her an çalışır halde bulundurulmasını sağlamak.

-Sağlık tesisi içerisinde görev yeri ve değişikliklerini kayıt altına alıp, personelin her türlü özlük işleri, evrak yönetim hizmetleri ve sağlık tesisi faaliyetlerine ait aylık raporların hastane yöneticiliğine zamanında ve doğru olarak bildirimi için gerekli tedbirleri almak ve kontrolünü yapmak.

-Sağlık tesisinde satın alma, taşınır, bakım ve onarım,  iletişim,bahçe ve çevre düzenlemesi, morg ve otopark gibi hizmetlerin yürütülmesini sağlamak.

- Sağlık tesisi bütçesini hazırlayarak Başhekimin onayına sunmak. Gelir ve gider gerçekleşme iş ve işlemlerini yürütmek.

- Sağlık tesisinin tüketime yönelik ihtiyaçlarının hizmet sunumu için hazır bulundurulması amacıyla etkin stok yönetimini sağlamak, taşınır mal mevzuatına göre stok kayıtlarının ilgili sistemlerden günlük düzenli olarak takibini yapmak ve verilerin güncel tutulmasını sağlamak.

- Sağlık tesisinin tüketime yönelik ihtiyaçlarının hizmet birim maliyetlerinin, klinik tabanlı fayda maliyet analizinin, hizmet üretim ve genel işletme giderlerine ilişkin sabit ve değişken maliyetlerin hesaplanmasına yönelik gerekli çalışmaları yapmak ve buna ilişkin istatistikî verilerin dokümantasyonunu sağlayarak ilgili birimlerin bu verilere ulaşması için gerekli tedbirleri almak.

- Satın almalarda hizmet birim maliyetlerinin, verilen sağlık hizmetini aksatmayacak şekilde sabit ve değişken giderlerin düşürülmesi için gerekli çalışmaları yapmak.

- Görev alanı ile ilgili kaynakların verimli kullanılmasına yönelik çalışmalar yürütmek.

-Hasta ve çalışan konforu ile çevre korumaya yönelik tedbirleri almak ve uygulamak.

-Refakat hizmeti, temizlik, yemek, hasta bakımı, karşılama ve yönlendirme hizmeti gibi hasta ve hasta yakını memnuniyetini artırmak amaçlı sağlık otelciliği hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.

-Başhekim  tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

 

DİKEY KOORDİNASYON VE ENTEGRASYON NOKTALARI

*Değişik kurum ve birimlere hasta akışını denetim altına almak amacı ile hastanemiz kullandığı girdileri üretmeye başlar.

*Hastanemiz hasta, hasta yakını ve çalışanlarına doğru büyür ve yeni hizmetler doğar. (Covid-19 birimi kurulması gibi)

*Hastanemiz Sağlık Bakanlığı’na bağlı bir hastane olduğu için Antalya İl Sağlık Müdürlüğü ile ilişki içerisindedir.

*Hastanemiz, asli işlevlerini yürütmek için kullandığı girdileri sağlayan kurumlara doğru ilerler veya bu kurumlarla işbirliği yapar. Örneğin; Kan Transfüzyon merkezimizin Kızılay ile işbirliği içinde olması gibi.

YATAY  KOORDİNASYON VE ENTEGRASYON NOKTALARI

*Hastanemiz üretim hacmini ve hizmet sunum kanallarını genişletme amacını güden bir işbirliği yaklaşımı içindedir. Örneğin; hastanemizin sağlık bakım hizmetleri müdürlüğü kendine bağlı hasta bakımı odaklı birimlerle işbirliği yapar.

YETKİ DEVRİ

*Hastanemizin Başhekimi; görev, yetki ve sorumluluklarını lüzum halinde kendisinin belirlediği bir Başhekim Yardımcısı Başhekim görevi devir alana kadar göreve vekâlet eder.

*Hastanemiz İdari Mali İşler Müdürü görev, yetki ve sorumluluklarını lüzum halinde İdari ve Mali İşler  Müdür Yardımcısına  devreder. İlgili müdür yardımcısı idari mali işler müdürü görev devrini alana kadar makama vekalet eder.

*Hastanemiz Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü görev, yetki ve sorumluluklarını lüzum halinde  Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Yardımcısına devreder. İlgili müdür yardımcısı Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü görev devrini alana kadar makama vekalet eder.

*Hastanemiz başhekim yardımcıları görev, yetki ve sorumluluklarını başhekimin bilgisi dahilinde, başhekimin belirleyeceği ilgili başhekim yardımcısına devreder. İlgili başhekim yardımcısı kendi görev yetki ve sorumluluklarına ek olarak bu görevleri vekaleten yürütür.

*Hastanemiz müdür yardımcıları görev, yetki ve sorumluluklarını ilgili müdürlerin bilgisi dahilinde ilgili müdürlerin belirleyeceği müdür yardımcısına devreder. İlgili müdür yardımcısı kendi görev yetki ve sorumluluklarına ek olarak bu görevleri vekaleten yürütür.

*Birim yada kişilere verilen yetki ve sorumluluk denkliği; görev alan kişilerin bulundukları birimle ilgili önerileri göz önüne alınarak fikirlerin ve uygulamaların geliştirilmesine, öneri sistemine destek verilerek motivasyonu artırmaya  fırsat verilerek  görev dağılımında çatışma yaşanması engellenmiş olur.

*Birim yada kişilere verilen yetki ve sorumluluklar denkliği; çalışanların iş bölümüne ve iş birliğine bağlıdır.

*Organizasyon yapısında yer alan tüm birimlerde hastane politika, prosedür,süreç ve planlarının uygulanması sağlanmaktadır.