ORGANİZASYON YAPISI | Hastanemiz organizasyon yapısı organizasyon şemasında belirtilmiş olup en üst basamağında Başhekim vardır. | Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü, İdari Mali Hizmetler Müdürü, Başhekim yardımcıları ve kalite yönetim direktörü birbirlerine yatay olarak, Başhekime ise dikey olarak bağlıdırlar. | BAŞHEKİME DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR | BAŞHEKİM OP.DR.NİHAT ATEŞ BAŞHEKİM YARDIMCISI DT. AYDIN YÖRÜK İDARİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ ABDULLAH ERGÜL SAĞLIK VE BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ FADİME UÇAR İDARİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ YARDIMCISI EMEL CEZAR
KALİTE BİRİM DİREKTÖRÜ Özlem ŞEREF | BAŞHEKİM YARDIMCISINA DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR | HASTA İLETİŞİM BİRİMİ RESUL ARITÜRK HEKİMLER ANESTEZİ: Uzm. Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN Uzm. Dr. Çisem ÖZER AĞIZ VE DİŞ POLİKLİNİĞİ:Dt.Cuma ÇOBAN Dt. Aydın YÖRÜK Dt. Hatice Büşra KÖKÇAM Dt. Gizem BOZER Dt.Ruhi KIRAK Dt. Kaan OĞAN Dt. Ahmet AKCAN BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ :Op.Dr.Hakan MERT ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI :Uzm.Dr.Gürkan DALGIÇ ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLAR :Uzm:Dr.ESRA SESLİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON 1:Uzm.Dr.Muhaddis MERT FİZİKSEL TIP VE RAHABİLİTASYON 2: Uzm Dr. Öykü TOMAY AKSOY GENEL CERRAHİ 1 :Op.Dr.Bülent ÖZCAN GENEL CERRAHİ 2: Op. Dr. Barış ÖZKARA DAHİLİYE 1 :Uzm.Dr.Özer YAZICI DAHİLİYE 2: Uzm. Dr. Aytekin KOÇTİĞİT DAHİLİYE 3: Uzm. Dr. Hatice ÇAKIR GÖĞÜS HASTALIKLARI :Uzm.Dr.Can TEMİZ GÖZ HASTALIKLARI : Op.Dr. Bahadır TÖRE ENFEKSİYON HASTALIKLARI :Uzm. Dr. Mehmet Umut ÇAYIRÖZ KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM 1: Op.Dr. Gülsüm Ekin SARI KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM 2: Op.Dr. Berna GENCEL KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM 3: Op.Dr.Ezgi ERDOĞAN GÜNGÜL KARDİYOLOJİ :Uzm.Dr. Emel KAYA KARDİYOLOJİ : Uzm.Dr. Seda YILMAZ KULAK BURUN BOĞAZ :Op.Dr.Aziz DOĞRU NÖROLOJİ : CİLDİYE UZMANI : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ 1:Op.Dr.Burak KORKMAZ ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ 2:Op.Doç.Dr.:İsmail Murat PEPE ÜROLOJİ 1 :Op.Dr.Mehmet KISAARSLAN ÜROLOJİ 2:Op. Dr. Nihat ATEŞ ÜROLOJİ .3 ÖZGÜR ARI BİYOKİMYA ve KLİNİK BİYOKİMYA: Uzm. Dr. Oğuz ELMAS PATOLOJİ: Uzm. Dr.Gülnur BİLGİN PSİKİYATRİ: Uzm. Dr. Ertuğ BERBEROĞLU RADYOLOJİ Sorumlu Uzman Hekim Radyoloji Uzmanı: Sorumlu Teknisyen Röntgen Teknikeri: Yakup SİYAH Sorumlu Teknisyen Röntgen Teknikeri yasal yokluğunda vekaleten: Hüseyin YÖRÜK ECZANE Sorumlu Eczacı : Ecz. Ahmet BEŞENK Sorumlu Eczacı yasal yokluğunda vekaleten: Ecz. Şeyda TAŞAL Eczane Sorumlu Hemşiresi: Havali TETİK PSİKOLOG Uğur SÖNMEZ Esra NİZAM DİYETİSYEN İsmail BALIKÇI Serenay ÇAKIR FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON HİZMETLERİ Fizik Tedavi Uzmanı :Uzm.Dr.Muhaddis MERT Fizik Tedavi Uzmanı: Öykü Tomay AKSOY Fizik tedavi Ünitesi sorumlu Fizyoterapist: Gürkan ATEŞ Fizik tedavi Ünitesi yasal yokluğunda vekaleten: Süleyman USLU SAĞLIK KURULU Didem KILIÇ Gözde Nur SUBAŞI LABORATUAR BİYOKİMYA LABORATUAR HİZMETLERİ Biyokimya Uzmanı: Uzm. Dr. Oğuz ELMAS Sorumlu Teknisyen: Sami ÇELEBİ MİKROBİYOLOJİ LABORATUAR HİZMETLERİ Mikrobiyoloji Uzmanı : Laborant :
PATOLOJİ LABORATUAR HİZMETLERİ Patoloji Uzmanı: Uzm. Dr. Gülnur BİLGİN Laborant: Niyazi ASLANTAŞ KAN-ÖRNEK ALMA HİZMETLERİ: Kan-Örnek Alma Sorumlu Hemşire : Atıl KIZILÖZ Kan-Örnek Alma Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekaleten: Nurcan GÜLER TRANSFÜZYON HİZMETLERİ Kan Bankası Sorumlu Hekimi :Uzm. Dr. Özer YAZICI Kan Bankası Sorumlu Laboratuvar Tekniker :Gülcihan KAYA Ortopedi Servisi Sorumlusu :Çiğdem ÜNSAL Cerrahi Sorumlu Servis Sorumlu Hemşiresi :Esra ARIKAN Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi : Saadet Deniz Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi : Ş.Hazin YEKE Çocuk Servisi Sorumlu Hemşiresi : Ümmü Gülsüm DEMİR Palyatif Servisi Sorumlu Hemşiresi :Cemile ŞENER Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hemşire :Neşe ALTINOK ÇOLAK Anestezi Sorumlu Teknisyen: Sevgi ANILANMERT TİG Sorumlusu : Özlem Talay AKBULUT AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HİZMETLERİ: Sorumlu Diş Tabibi :Cuma ÇOBAN Sorumlu Diş Tabibi: yasal olarak yokluğunda vekaleten :Dt.Aydın YÖRÜK Sorumlu Hemşire : Zülfiye CANER Sorumlu Hemşire yasal olarak yokluğunda vekaleten : Rahime YASA ACİL SERVİS HİZMETLERİ Acil Servis Hizmetleri Sorumlu Pratisyen Hekim:Dr. Mehmet ÖZER Acil Servis Pratisyen Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten: Acil Servis Sorumlu Hemşire : Zeynel AKAN Acil Servis Sorumlu Hemşirenin yasal yokluğunda vekaleten: Merve GÜMÜŞAY ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ Tabip:Dr. Mehmet ÖZER Sivil Savunma Amiri: Emine CEYLAN İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı: Emel CEZAR Acil Servis Sorumlu Hemşiresi: Zeynel AKAN Teknisyen: Recep GÜNDÜZ BİMER-CİMER Dt. Aydın YÖRÜK İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLĞİ Uzman: Mustafa ASLANTAŞ İş sağlığı Hemşiresi: Yeliz DOĞAROĞLU YATAN HASTA HİZMETLERİ-KLİNİKLER Yataklı Tedavi (Klinikler) Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi: Çiğdem ÜNSAL Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Neşika KÖKTAŞ Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi : Esra ARIKAN Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Mukadder KÜÇÜKTÜLÜ Yataklı Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi: Saadet DENİZ Yataklı Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: İlknur EKER Yataklı Tedavi (Klinikler) Çocuk Servis Sorumlu Hemşiresi : Ümmügülsüm DEMİR Yataklı Tedavi (Klinikler) Çocuk Servisi Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Hatice BEYDAĞ Yataklı Tedavi (Klinikler) Palyatif Servis Sorumlu Hemşiresi: Cemile ŞENER Yataklı Tedavi (Klinikler) Palyatif Servisi Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten:Sabriye NAVRUZ Yataklı Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi: Ş.Hazin YEKE Yataklı Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Rukiye SİMAV TAŞINIR MALZEME VE CİHAZ YÖNETİMİ Stok Yönetimi Koordinasyon Hastane Yönetici: Op.Dr. Nihat ATEŞ Stok Yönetimi Koordinasyon Başhekim yardımcısı: Dt. Aydın YÖRÜK Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdür Yardımcısı: Emel CEZAR Stok Yönetimi Koordinasyon Sağlık bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi:Eczacı Ahmet BEŞENK Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL Stok Yönetimi Koordiasyon “Laboratuvar Depo“ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Mustafa ASLANTAŞ Stok Yönetimi Koordinasyon “Biyomedikal Depo” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi:Mustafa ÜNSAL Stok Yönetimi Koordinasyon Ayniyat Depo Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi :Davut TURHAN | SAĞLIK BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ İLE DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR |
YATAN HASTA HİZMETLERİ-KLİNİKLER Yataklı Tedavi (Klinikler) Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi: Çiğdem ÜNSAL Yataklı Tedavi (Klinikler) Ortopedi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Neşika KÖKTAŞ Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi : Esra ARIKAN Yataklı Tedavi (Klinikler) Cerrahi Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Mukadder KÜÇÜKTÜLÜ Yataklı Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi: Saadet DENİZ Yataklı Tedavi (Klinikler) Dahiliye Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: İlknur EKER Yataklı Tedavi (Klinikler) Çocuk Servis Sorumlu Hemşiresi : Ümmügülsüm DEMİR Yataklı Tedavi (Klinikler) Çocuk Servisi Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Hatice BEYDAĞ Yataklı Tedavi (Klinikler) Palyatif Servis Sorumlu Hemşiresi: Cemile ŞENER Yataklı Tedavi (Klinikler) Palyatif Servisi Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten:Sabriye NAVRUZ Yataklı Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi: Ş.Hazin YEKE Yataklı Tedavi (Klinikler) Kadın Doğum Servis Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Rukiye SİMAV AMELİYATHANE HİZMETLERİ: Ameliyathane Sorumlu Hekim Anestezi Ve Reanimasyon Uzmanı: Uzm.Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN Ameliyathane Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten: Uzm. Dr. Çisem SÖZER Ameliyathane Sorumlu Anestezi Teknisyeni: Sevgi ANILANMERT Ameliyathane Sorumlu Anestezi Teknisyeni yasal yokluğunda vekaleten:Erdem ÖZEREN Ameliyathane Sorumlu Hemşiresi: Beste ERGÜL Ameliyathane Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Özgür KIR STERİLİZASYON HİZMETLERİ: Sterilizasyon Sorumlu Hemşiresi: Merve Sinem SÜRBEHAN Sterilizasyon Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten: Nurgül SONGUR Hizmetli:Ahmet DEMİR YOĞUN BAKIM HİZMETLERİ: Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hekimi : Uzm.Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekâleten:Uzm. Dr. Çisem SÖZER Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hemşire: Neşe ALTINOK ÇOLAK Yoğun Bakım Hizmetleri Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekâleten: Tuncay NAVRUZ DOĞUM HİZMETLERİ: Kadın doğum hastalıkları uzmanı :Op.Dr.Gülsüm EKİN SARI Kadın Doğum Servisi Sorumlu Ebe :Ş.Hazin YEKE Sorumlu ebe yasal olarak yokluğunda vekaleten :Rukiye SİMAV EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ : Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hekim : Uzm.Dr. Can TEMİZ Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten:Op.Dr. Mehmet KISAARSLAN Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hemşire :Murat TEMEL Evde sağlık hizmetleri Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekaleten:Samet ÇOLAK EĞİTİM BİRİMİ Leyla CİVİL ASLAN ODYOMETRİ Mehtap ARIKAN Utku SOYLU TİG Sorumlusu : Özlem Talay AKBULUT AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HİZMETLERİ: Sorumlu Diş Tabibi: Dt. Cuma ÇOBAN Sorumlu Diş Tabibi yasal olarak yokluğunda vekaleten :Dt.Aydın YÖRÜK Sorumlu Hemşire :Zülfiye CANER Sorumlu Hemşire yasal olarak yokluğunda vekaleten : Rahime YASA POLİKLİNİK HİZMETLERİ Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür : Fadime UÇAR Poliklinik Sorumlu Hemşiresi: Duygu AÇIKYÜREK Poliklinik Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda vekaleten : Gülsüm ERŞİL Poliklinik Sorumlu Veri Girişi Personeli :Hatice TUĞ Poliklinik Sorumlu Veri Girişi Personeli yasal yokluğunda vekaleten :İbrahim ÇİVİOĞLU SFT : Gülay KÖKSAL EKG:Gülsüm ERŞİL Pınar UYSAL EEG :Yeliz DOĞAROĞLU EFORLU EKG: Duygu AÇIKYÜREK TANSİYON : Gülsüm ERŞİL Pınar UYSAL SİGARA BIRAKMA POLİKLİNİĞİ : Uzm.Dr.Can TEMİZ DİABET HEMŞİRESİ-ORGAN VE DOKU BAĞIŞ BİRİMİ :Gülseren DİZDAR ENFEKSİYON KONTROL HEMŞİRESİ:Elif TAŞ DİYALİZ HİZMETLERİ: Diyaliz Sorumlu Hekimi: Dr.Uğur Altan GENCER Diyaliz Sorumlu Hemşiresi: Hanife Tülin DEVECİ Diyaliz Sorumlu Hemşiresi yasal yokluğunda : Fatmanur AYDIN PALYATİF YATAKLI SERVİS Palyatif Servisi Sorumlu Hekim : Uzm.Dr.Fatma ÖZDEMİR ÖZKAN Palyatif Servisi Sorumlu Hekim yasal yokluğunda vekaleten: Uzm. Dr. Çisem SÖZER Palyatif Servisi Sorumlu Ebesi: Cemile ŞENER Palyatif Servisi Sorumlu Hemşire yasal yokluğunda vekaleten: Sabriye NAVRUZ İDARİ VE MALİ HİZMETLER MÜDÜRÜ İLE DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR İSTATİSTİK Hanifi ÖZDEN SATIN ALMA Satın Alma Şefi : Emine KILIÇER BİLGİ İŞLEM BİRİMİ İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı : Emel CEZAR Veri Girişi Bilgi İşlem Personeli: Bekir ÖZDERE Veri Girişi Bilgi İşlem Personeli:Serkan ÇİÇEK FATURALANDIRMA Faturalandırma Sorumlusu: Abdullah ERGÜL Faturalandırma Sorumlusu Yasal Yokluğunda vekaleti: Özlem Talay AKBULUT ÖZLÜK VE YAZI İŞLERİ/EVRAK: Yazı işleri sorumlusu: Abdullah TOPRAK Yazı işleri sorumlusu yasal yokluğunda vekaleten : Hatice ELMALILIOĞLU MUTFAK HİZMETLERİ. Sorumlu Diyetisyen:İsmail BALIKÇI Yasal yokluğunda vekalet eden diyetisyen : Serenay ÇAKIR Aşçı :Semiha ACAR / Rahmi UMUR ÇAMAŞIRHANE HİZMETLERİ Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü :Fadime UÇAR Temizlik Görevlisi:Kamile ÜRKÜTLÜ MORG HİZMETLERİ İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL Temizlik Görevlisi: Oğuz BATMAZ TEKNİK HİZMETLER: İdari Mali Hizmetler Müdürü: Abdullah ERGÜL Teknisyen: Recep GÜNDÜZ Yasal yokluğunda vekalet eden teknisyen: Osman ÖZDEMİR TIBBİ KAYIT VE ARŞİV HİZMETLERİ İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı : Emel CEZAR Hizmetli: İbrahim KOCAÇINAR GÜVENLİK HİZMETLERİ İdari Mali Hizmetler Müdürü :Abdullah ERGÜL Güvenlik Hizmetleri Sorumlusu :Hakan KOYUNLU ATIK HİZMETLERİ Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı : Mehmet Umut ÇAYIRÖZ Laboratuar teknikeri: Mustafa ASLANTAŞ ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ Tabip:Dr. Mehmet ÖZER Sivil Savunma Amiri: Emine CEYLAN İdari Ve Mali İşler Müdürü : Abdullah ERGÜL İdari Ve Mali İşler Müdür Yardımcısı : Emel CEZAR Acil Servis Sorumlu Hemşiresi: Zeynel AKAN Teknisyen: Recep GÜNDÜZ ÇAMAŞIRHANE HİZMETLERİ Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü : Fadime UÇAR Temizlik Görevlisi: Kamile ÜRKÜTLÜ MORG HİZMETLERİ İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL Temizlik Görevlisi: Oğuz BATMAZ MUTEMETLİK BİRİMİ: İdari Ve Mali İşler Müdürü: Abdullah ERGÜL Mutemet : Ebru GÜMÜŞ Mutemetlik Sorumlusu Yasal Yokluğunda vekaleti: Filiz GIRCIK TAŞINMAZ MAL YÖNETİMİ: Taşınmaz mal yönetim sorumlusu idari mali hizmetler müdürü : Abdullah ERGÜL Taşınmaz mal yönetim sorumlusu :Can TAŞ KOLAK TAŞINIR MALZEME VE CİHAZ YÖNETİMİ: Stok Yönetimi Koordinasyon Hastane Yönetici: Op.Dr. Nihat ATEŞ Stok Yönetimi Koordinasyon Başhekim yardımcısı: Dt. Aydın YÖRÜK Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdürü : Abdullah ERGÜL Stok Yönetimi Koordinasyon İdari Mali İşler Müdür Yardımcısı: Emel CEZAR Stok Yönetimi Koordinasyon Sağlık bakım Hizmetleri Müdürü: Fadime UÇAR Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – İlaç ” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Eczacı Ahmet BEŞENK Stok Yönetimi Koordinasyon “Medikal Depo – Tıbbi Sarf “ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi yasal yokluğunda vekaleten: Şeyda TAŞAL Stok Yönetimi Koordinasyon “Laboratuvar Depo“ Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi: Mustafa ASLANTAŞ Stok Yönetimi Koordinasyon “Biyomedikal Depo” Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi:Mustafa ÜNSAL Stok Yönetimi Koordinasyon Ayniyat Depo Sorumlu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi :Davut TURHAN SATIN ALMA: Satın Alma Şefi : Emine KILIÇER KALİTE BİRİMİ DİKEY, BİRBİRLERİ İLE YATAY OLARAK BAĞLI BİRİMLER AŞAĞIDAKİ GİBİDİR BAŞHEKİM OP.DR.NİHAT ATEŞ BAŞHEKİM YARDIMCISI DT. AYDIN YÖRÜK KALİTE YÖNETİM DİREKTÖRÜ Özlem ŞEREF KALİTE YÖNETİM BİRİM ÇALIŞANI Sevil TEMEL-Esra ERDOĞAN DAİ ÇALIŞAN HAKLARI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ Uğur SÖNMEZ HASTA HAKLARI BİRİMİ Resul ARITÜRK EĞİTİM BİRİMİ Leyla CİVİL ASLAN ENFEKSİYON KONTROLKOMİTESİ Elif TAŞ GÖSTERGE SORUMLUSU Özlem ŞEREF KOMİTELER ÇALIŞAN GÜVENLİĞİ KOMİTESİ EĞİTİM KOMİTESİ TESİS GÜVENLİĞİ KOMİTESİ ENFEKSİYON KONTROL KOMİTESİ HASTA GÜVENLİĞİ KOMİTESİ EKİPLER Dilek-Öneri-Şikayet (hasta-Çalışan) Görüş ve Değerlendirme Ekibi Mavi Kod Ekibi Pembe Kod Ekibi Beyaz Kod Ekibi Turuncu Kod Ekibi İlaç Yönetim Ekibi Akılcı İlaç Kullanım Ekibi Acil Durum ve Afet Ekibi Radyasyon Güvenliği Sorumlu Ekibi Bilgi Güvenliği Ekibi Nütrisyon Ekibi Klinik Kalite İyileştirme Ekibi Gösteri Yönetim Ekibi SORUMLULUK VE İLİŞKİLER Organizasyon yapımız; kurumumuzun misyon, vizyon, amaç ve hedefleri doğrultusunda, kurumsal ve klinik yönetişim ile ilgili sorumlulukları içerecek şekilde tanımlanmış olup ve kurum faaliyetlerimizi kapsamaktadır. 1.Başhekim’e bağlı olanlar; - Başhekim - Başhekim yardımcıları - Sağlık bakım hizmetleri müdürü - İdari ve mali hizmetler müdürü -.Müdür Yardımcıları -Başhekim Başhekim, kendisine verilen görevin gereği gibi yapılmasından müdürlüğe karşı sorumludur. -Hasta ve çalışan hakları, güvenliği, memnuniyeti ile sosyal ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerin geliştirilmesinden ve sağlık tesislerinin yönetiminden sorumludur. -Bakanlık, tarafından belirlenen kalite ve hizmet standartlarına uygun olarak, sağlık hizmetini etkin ve verimli sunmak, bu konuda gerekli çalışmaları yürütmek, standartlara uygunluğu ölçmek, değerlendirmek ve gerekli eğitimleri planlayarak uygulamak. - Mevzuat düzenlemelerini takip ederek uygulamaya koymak, sağlık tesisinde çalışanlara karşı şiddet konusunda gerekli tedbirleri almak, bu konudaki Bakanlığın beyaz kod gibi uygulamaların takibini yapmak, gerektiğinde hukuki korunma yollarının kullanılabilmesi amacıyla tedbirler almak. -Tıbbi hizmetlerin sunumu için gerekli olan kaynaklarının zamanında ve ihtiyaçlara uygun olarak karşılanması amacıyla gerekli tedbirleri almak, ihtiyaç planlamalarını yaparak, temini için gerekli çalışmaları yürütmek. - Bakanlık tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda performans değerlendirmesini yaparak, bu değerlendirmeye esas bilgilerin zamanında, eksiksiz ve doğru olarak müdürlüğe verilmesini sağlamak. -Sağlık tesislerindeki cihazların etkin kullanımını sağlamak, yenileme, tamir, bakım ve kalibrasyonlarının yapılmasını sağlamak, atıl kapasite oluşmasını engellemek. - Tıbbi hizmet ve tıbbi cihaz alımları ile ilgili ihtiyaç programlarının sağlık tesisi düzeyinde tespit ve planlanmasını yaparak teknik şartnamelerin hazırlanması ve benzeri işlemler için gerekli süreçleri yürütmek. - Hazırlanan acil afet planlarının organizasyonunu ve ilgili birimlerle koordinasyonunu sağlamak. -Sağlık tesisinde staj yapan öğrencilerin stajlarını yapmaları için gerekli tedbirleri almak ve uygulamasını takip ederek denetlemek. -Bütçe ve yatırım tekliflerini hazırlayarak müdürlüğe sunmak. -Teşhis, tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinin aksatılmadan yürütülmesini sağlamak. -Tedavinin etkinliği ve hizmetlerin verimliliğine yönelik izleme, değerlendirme yaparak faaliyet raporu düzenlemek. -Tıbbi hizmetlere yönelik kurul, konsey, komite ve komisyonların çalışma düzen ve usullerini belirlemek. -Tıbbi hizmetlerin, sağlık tesisinin hizmet rolüne uygun olarak sunulması için hedef ve stratejileri belirlemek, kısa, orta ve uzun dönem planlamalarını yaparak müdürlüğün onayına sunmak. -Tıbbi hizmet sunumu kapsamındaki uygulamaları izlemek, sonuçlarını değerlendirmek, gerektiğinde müdahale etmek ve sağlık hizmet sunumu için gerekli olan malzeme ve cihazların planlama ve ihtiyaç tespitini yaparak müdürlüğe bildirmek. - Sağlık tesisinde verilen tıbbi hizmetlerle ilgili verilerin, aylık performans ve faaliyet raporlarının usulüne uygun olarak zamanında, doğru ve noksansız olarak müdürlüğe aktarılmasını sağlamak. - Acil servis, yoğun bakım, gibi özellikli planlama gerektiren tıbbi hizmet birimlerinin sağlık tesisi için belirlenmiş planlamalara uygun olarak hizmet rolünün gerektirdiği seviye ve kapasitede hizmet vermesini sağlamak. -Evde sağlık,palyatif bakım, rehabilitasyon hizmetleri gibi toplum temelli tıbbi hizmetlerin etkin bir şekilde sunumunu sağlamak. -Hastanelerdeki enfeksiyon kontrol komitesini kurmak, raporlarını inceleyerek, hastane enfeksiyonunun engellenmesi ile ilgili gerekli tedbirleri alınmasını sağlamak. Sağlık tesisinde verilen tıbbi hizmetlerin hasta ve çalışan hakları ile güvenliği, tıbbi etik ilke ve esaslarına göre yürütülmesi için gerekli tedbirleri almak. -Görev alanındaki personelin; 1. Hizmet içi eğitimlerini planlamak ve uygulamak. 2. Nöbet, çalışma programı ve personel uyumunu düzenlemek için gerekli tedbirleri almak. 3. Hizmetin aksatılmadan sürdürülebilmesine yönelik birim içerisinde yetkilerini belirleyip, takip ve kontrolünü sağlamak. 4. Planlanması, yer değişikliği, görevlendirme gibi işlemleri yürütmek. -Bakanlığın belirlediği sağlık bilişimi standartlarının uygulanmasını, merkezi bilişim sistemlerine veri gönderimlerini sağlamak. - İl Müdürü tarafından verilen diğer görevleri yapmak - Başhekim Yardımcısı Başhekimin görev alanıyla ilgili iş ve işlemler hususunda vereceği görevleri yerine getirmekle yükümlü ve başhekime karşı sorumludur. Görevlerin usulüne uygun, zamanında ve düzenli olarak yürütülmesinde başhekime yardımcı olur. -Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü -Sağlık bakım hizmetlerinin planlanması, etkin ve verimli hizmet sunulması, kendisine bağlı birimler ve ilgili diğer birimler ile işbirliği ve uyum içerisinde hizmetlerin yürütülmesi, denetlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamak. -Hasta bakım hizmetlerinde çalışan personelin görev yerlerini Başhekim onayını alarak planlamak. -Sağlık bakım hizmetlerinin aksamadan sürdürülebilmesi için her türlü ilaç, tıbbi sarf, malzeme ve cihazların yeterli miktarda ve ihtiyaç duyulduğunda kullanıma hazır olarak bulundurulmasını sağlamak. İlaç ve malzemelerin güvenli şekilde kullanımını, takibini, saklanmasını, korunmasını ve kayıtlarının düzenli bir şekilde tutulmasını sağlamak. -Tıbbi işlemler ve bakım hizmetlerinde kullanılan araç, gereçlerin, kullanım öncesi ve sonrası sterilizasyon ve dezenfeksiyonu işlemlerinin yapılmasını ve denetlenmesini yapmak. -Kurum politikaları doğrultusunda hasta bakım hizmetlerinde çalışan personelin performans ve verimliliğini değerlendirerek, verimliliği artırmaya yönelik tedbirleri almak. -Kurum politikaları doğrultusunda ilgili personelin hizmet içi ve uyum eğitim programlarının takibi, değerlendirmesi, geliştirmesi ve denetlenmesi işlemlerini yürütmek. -Sağlık tesisinin tıbbi hizmet alanlarının temizliği, yemek sunum hizmetleri, refakatçi ve ziyaretçi uygulamalarını idari mali hizmetler müdürü ile birlikte planlamak. -Sağlık bakım hizmetleri ile ilgili alanlardaki mefruşatın ve demirbaşların kullanıma uygunluğu, temizlik kalitesi, niteliği, iç düzenleme ve uyumunun takibini yapmak - Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yapmak. -İdari Mali İşler Müdürü - İdari ve mali hizmetlerin planlanması, etkin ve verimli sunulması, kendisine bağlı birimler ve ilgili diğer birimler ile işbirliği ve uyum içerisinde hizmetlerin yürütülmesi, denetlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamaktır. - Hizmetin aksatılmadan sürdürülebilmesi için personel ile her türlü malzeme ve cihazların yeterli miktarda ve ihtiyaç duyulduğunda kullanıma hazır olarak bulundurulmasını ve takibini sağlamak. - Maiyetindeki personelin yetkilerini, uyumunu ve çalışma düzenini belirleyip, eğitimli ve sertifikalı personelin çalışma yerlerini aldıkları eğitimler doğrultusunda planlamak. -Sağlık tesisindeki her türlü cihaz ve eşyaların düzenli olarak kontrol edilerek, bakım ve kalibrasyonlarının yapılıp, kayıtların tutulması, hazır ve çalışır durumda bulundurulması ile binaların tadilat, bakım ve onarımlarının zamanında yapılması için gerekli tedbirleri almak ve yapılan çalışmaları denetlemek. - Gerekli her türlü ilaç, tıbbi cihaz, laboratuar malzemelerinin yeterli miktarda ve ihtiyaç duyulduğunda kullanıma hazır olarak bulundurulmasını, eksik bulunan malzemelerin zamanında ve yeteri miktarda talep edilmesini sağlayarak, temini için gerekli hazırlıkları yürütmek. - Deprem ve yangın gibi doğal afetlere karşı acil yardım ve güvenlik hizmetleri kapsamında sağlık tesisinde gerekli her türlü emniyet tedbirlerini alıp, deprem ve yangın tatbikatlarının yapılması çalışmalarını yürütmek. -Arşiv hizmetlerini planlamak, uygulamak ve denetlemek. - Sağlık tesisi bilgi sistemlerinin alt yapı, donanım ve yazılım hizmetlerinin işbirliği ve uyum içerisinde yürütülmesini ve her an çalışır halde bulundurulmasını sağlamak. -Sağlık tesisi içerisinde görev yeri ve değişikliklerini kayıt altına alıp, personelin her türlü özlük işleri, evrak yönetim hizmetleri ve sağlık tesisi faaliyetlerine ait aylık raporların hastane yöneticiliğine zamanında ve doğru olarak bildirimi için gerekli tedbirleri almak ve kontrolünü yapmak. -Sağlık tesisinde satın alma, taşınır, bakım ve onarım, iletişim,bahçe ve çevre düzenlemesi, morg ve otopark gibi hizmetlerin yürütülmesini sağlamak. - Sağlık tesisi bütçesini hazırlayarak Başhekimin onayına sunmak. Gelir ve gider gerçekleşme iş ve işlemlerini yürütmek. - Sağlık tesisinin tüketime yönelik ihtiyaçlarının hizmet sunumu için hazır bulundurulması amacıyla etkin stok yönetimini sağlamak, taşınır mal mevzuatına göre stok kayıtlarının ilgili sistemlerden günlük düzenli olarak takibini yapmak ve verilerin güncel tutulmasını sağlamak. - Sağlık tesisinin tüketime yönelik ihtiyaçlarının hizmet birim maliyetlerinin, klinik tabanlı fayda maliyet analizinin, hizmet üretim ve genel işletme giderlerine ilişkin sabit ve değişken maliyetlerin hesaplanmasına yönelik gerekli çalışmaları yapmak ve buna ilişkin istatistikî verilerin dokümantasyonunu sağlayarak ilgili birimlerin bu verilere ulaşması için gerekli tedbirleri almak. - Satın almalarda hizmet birim maliyetlerinin, verilen sağlık hizmetini aksatmayacak şekilde sabit ve değişken giderlerin düşürülmesi için gerekli çalışmaları yapmak. - Görev alanı ile ilgili kaynakların verimli kullanılmasına yönelik çalışmalar yürütmek. -Hasta ve çalışan konforu ile çevre korumaya yönelik tedbirleri almak ve uygulamak. -Refakat hizmeti, temizlik, yemek, hasta bakımı, karşılama ve yönlendirme hizmeti gibi hasta ve hasta yakını memnuniyetini artırmak amaçlı sağlık otelciliği hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak. -Başhekim tarafından verilen diğer görevleri yapmak. DİKEY KOORDİNASYON VE ENTEGRASYON NOKTALARI *Değişik kurum ve birimlere hasta akışını denetim altına almak amacı ile hastanemiz kullandığı girdileri üretmeye başlar. *Hastanemiz hasta, hasta yakını ve çalışanlarına doğru büyür ve yeni hizmetler doğar. (Covid-19 birimi kurulması gibi) *Hastanemiz Sağlık Bakanlığı’na bağlı bir hastane olduğu için Antalya İl Sağlık Müdürlüğü ile ilişki içerisindedir. *Hastanemiz, asli işlevlerini yürütmek için kullandığı girdileri sağlayan kurumlara doğru ilerler veya bu kurumlarla işbirliği yapar. Örneğin; Kan Transfüzyon merkezimizin Kızılay ile işbirliği içinde olması gibi. YATAY KOORDİNASYON VE ENTEGRASYON NOKTALARI *Hastanemiz üretim hacmini ve hizmet sunum kanallarını genişletme amacını güden bir işbirliği yaklaşımı içindedir. Örneğin; hastanemizin sağlık bakım hizmetleri müdürlüğü kendine bağlı hasta bakımı odaklı birimlerle işbirliği yapar. YETKİ DEVRİ *Hastanemizin Başhekimi; görev, yetki ve sorumluluklarını lüzum halinde kendisinin belirlediği bir Başhekim Yardımcısı Başhekim görevi devir alana kadar göreve vekâlet eder. *Hastanemiz İdari Mali İşler Müdürü görev, yetki ve sorumluluklarını lüzum halinde İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısına devreder. İlgili müdür yardımcısı idari mali işler müdürü görev devrini alana kadar makama vekalet eder. *Hastanemiz Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü görev, yetki ve sorumluluklarını lüzum halinde Sağlık Bakım Hizmetleri Müdür Yardımcısına devreder. İlgili müdür yardımcısı Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü görev devrini alana kadar makama vekalet eder. *Hastanemiz başhekim yardımcıları görev, yetki ve sorumluluklarını başhekimin bilgisi dahilinde, başhekimin belirleyeceği ilgili başhekim yardımcısına devreder. İlgili başhekim yardımcısı kendi görev yetki ve sorumluluklarına ek olarak bu görevleri vekaleten yürütür. *Hastanemiz müdür yardımcıları görev, yetki ve sorumluluklarını ilgili müdürlerin bilgisi dahilinde ilgili müdürlerin belirleyeceği müdür yardımcısına devreder. İlgili müdür yardımcısı kendi görev yetki ve sorumluluklarına ek olarak bu görevleri vekaleten yürütür. *Birim yada kişilere verilen yetki ve sorumluluk denkliği; görev alan kişilerin bulundukları birimle ilgili önerileri göz önüne alınarak fikirlerin ve uygulamaların geliştirilmesine, öneri sistemine destek verilerek motivasyonu artırmaya fırsat verilerek görev dağılımında çatışma yaşanması engellenmiş olur. *Birim yada kişilere verilen yetki ve sorumluluklar denkliği; çalışanların iş bölümüne ve iş birliğine bağlıdır. *Organizasyon yapısında yer alan tüm birimlerde hastane politika, prosedür,süreç ve planlarının uygulanması sağlanmaktadır. |